WBOP 029 Oszukać czas.


Dziś zapraszam na rozmowę z Panem Stanisławem Majewskim, którego pasją jest przywracanie dawnego blasku starym samochodom. Jego dumą jest wielokrotnie nagradzany na zlotach Fiat Topolino z 1938 roku. Wspaniały człowiek, ciekawy samochód, niezwykle pasjonująca opowieść…

Zdjęcia do odcinka z archiwum i za zgodą Pana Stanisława, oraz moje.

Muzyka Lar Clobsay – Ballade oraz na koniec Paolo Pavan – Silent

Pobierz odcinek

7 responses to “WBOP 029 Oszukać czas.

  1. Do trójki, do studia Reportażu!!!

    …no i pięknie. Jest bardzo niewielu podcasterów, którzy potrafią „robić” dobre dialogi i ciekawe odcinki monotematyczne.

    Od dawna kolege obserwuje, i śmiem twierdzić, że gdyby ne remonty, rodzinne sprawy, przysłowiowy brak czasu, odcinków takich jak ten było by więcej.

    Grzebanie w dźwiękach to jak pasja pana Stasia. RObimy coś, bo sprawia nam to frajdę, i nie do końca musi to być zauważone. Wazne ze dla nas to jest zabawa i dobrze spędzony czas. Czy grzebiemy w śrubkach, czy mieszamy z częstotliwościach, róbmy coś z sercem i najlepij jak potrafimy. I ty, i PAn Stasiu wg mnie tak postępujecie.

    Mówiłeś, że typ tygodnia murowany, ale czy ważniejsze jest to, ze go pewniekiem otrzymasz, czy to, że uchwiciłeś chwilę i kawałek czyjejś historii?

    Zabrzmialo patetycznie, powaznie, a mialo być przyjemnie, luźno. Najlepsze wg mnie 51.8 MB tej jesieni!

    gwiazdki, gdzie są tutaj gwiazdki….?

  2. Świetny wywiad i ciekawe zdjęcia uzupełniające treść odcinka!
    Podziwiam takich ludzi jak pan Stanisław. Robi narzędzia aby móc zrobić części…
    Z tego podkastu emanuje jedno wielkie szczęście i to jest piękne!

  3. Naprawdę ciekawa rozmowa. Człowiek z pasją, a jeszcze jeśli ktoś potrafi mówić o tym co kocha robić, to czego można sobie życzyć więcej. Fantastyczne ale drogie hobby…
    To kiedy „kolejny” odcinek z serii Pepe na tropie? 😉

  4. Cieszę się, że się podobało. Cała przyjemność po mojej stronie. Ja mam tą przewagę nad słuchaczami, że widziałem to wszystko na własne oczy, a przede wszystkim poznałem Pana Stanisława, który jak słychać w audycji jest wspaniałym człowiekiem.

    Kolejne, mam nadzieję interesujące odcinki niebawem.

Dodaj komentarz